وقتى مسافرى وارد شهرى رزرو هتل مى شود و درهتلى سکونت اختیار مى کند سؤالاتى به شرح زیر را پیش رو خواهدداشت : نحوه آشنائی با اماکن متبرکه ، موزه ها، ییلاقها، آثار تاریخى، پارکها وگردشگاهها،کتابخانه هاى مهم و غیره نحوه دریافت اطلاعات لازم در مورد نشانى، فاصله و وسیله ایاب و ذهاب جهت بازدید از محلهاى مذکور فاصله هتل تا فرودگاه و یا ایستگاه راه آهن و زمان لازم براى ایاب و ذهاب به چه طریقى مى توان براى گردش در شهر رزرو هتل یا رفتن به جاهاى دیدنى اتومبیل کرایه کرد طرز کار و استفاده از دستگاه تهویه مطبوع برق هتل چند ولت است ؟ طرز کار کلید هاى تهویه چگونه است ؟ ساعت کار رستوران و سایر قسمتهاى رزرو هتل (به طور دقیق) امانت را به کجا رزرو هتل باید سپرد و رسید گرفت ؟ آب دستشویى، آشامیدنى است یا خیر ؟ ساعت تخلیه اتاق یا (Check out) چه موقعى است ؟ پیشخدمت را به چه وسیله مى توان احضار کرد (تلفن یا زنگ )؟ در صورتى که اتاق تلویزیون دارد چه ساعتى برنامه خواهد داشت ؟ زمان لازم براى شستشوى لباسهاى کثیف و برگردانیدن مجدد آنها چقدر است ؟ آیا ورود رزرو هتل سگ و یا سایر حیوانات خانگی به هتل ممنوع است ؟ در چه بخش هائی از رزرو هتل ورود کودکان ممنوع می باشد ؟ آیا می توان غذا و یا نوشیدنی را از بیرون به داخل اتاق ها برد ؟ معمولاً در هتل ها کلیه اطلاعات عمومى مربوط به شهر و حتى کشور مقصد ، راهنمای هتل و . . . در پوشه میهمان یا در دفترچه یا جزوه یا مجموعه اى تهیه و چاپ گردیده و دراتاق مسافران گذاشته شده است تا به پرسشهاى انفرادى و تضییع وقت نیاز نباشد . در بدو ورود به هتل نسبت به دریافت کارت ویزیت هتل اقدام نمائید رزرو هتل تا در موارد خاص نظیر بیماری ، تصادف ، گم شدن و . . با ارائه آن به پلیس یا هر شخص دیگری که قصد کمک به شمارا دارد بدون نیاز به دانستن زبان خارجی به هتل انتقال یابید .
کیش را بهتر بشناسیمنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی